Používáte běžně středník? Jeho používání můžeme vnímat jako symbol poučeného, profesionálního ovládání jazyka. Tak by ostatně měla působit každá oficiální komunikace, kterou instituce používají. Týká se to všech forem a tónů komunikace. Technické, odborné i lifestylové či odlehčené. I když míra použití středníku se samozřejmě bude lišit. Někdy velmi. Každý, kdo chce předávat informace, by měl usilovat o udržení profesionální úrovně. Měl by to být samozřejmý proces, snaha udržet se na špičce, být respektovaný. Může v tom pomoci, kromě ohlasů čtenářů, i cenná zpětná vazba od odborníků. Tou je právě soutěž Zlatý středník, která prostřednictvím hodnocení odborníků a udílení cen přispívá ke kultivaci marketingové komunikace a zvýšení její úrovně. Měli bychom být za to rádi, protože ať děláme, co děláme, marketingovou komunikací jsme zkrátka obklopeni a její kvalita se nás chtě nechtě nějakým způsobem dotýká, či nás dokonce ovlivňuje.
Zdraví jako vášeň na shortlistu
Do soutěže Zlatý středník jsme letos přihlásili právě projekt Zdraví jako vášeň. A to konkrétně do kategorie Elektronický časopis a blog. Máme velkou radost, že odborníci náš projekt ocenili a ve značné konkurenci jsme se ocitli na shortlistu mezi pěti finalisty dané kategorie.
Co je Zlatý středník
Zlatý středník je prestižní oborová soutěž, která už od roku 2002 hodnotí a oceňuje firemní komunikaci, ať už jako jednotlivé projekty, nebo různá média. Jedná se o velmi rozsáhlý projekt, protože tato oblast marketingové komunikace má mnoho podob. Jen samotný shortlist zahrnuje více než 170 projektů. Představu si o tom uděláte, pokud se podíváte na seznam jednotlivých kategorií, ve kterých rozhoduje dohromady téměř 100 odborníků. Ceníme si toho, že odborníci pozitivně ohodnotili naši snahu přinášet prostřednictvím stránek Zdraví jako vášeň informace o zdraví, zdravém životním stylu a o tom, jakým způsobem ZP MV ČR komunikuje se svými klienty.